tisdag 22 september 2009

Hej Bloggläsare!


Hej alla bloggläsare, nu är vi båda två här! ÄNTLIGEN! (Jag gav Jazz en spark där bak, typ) Vi tänkte att det var ett tag sedan vi skrev ett lite längre inlägg och om vår dag, så nu kommer lite information till alla bajsmoster där ute!
Vi hade följe till skolan kl 07,45 och vi började kl 08,00. När vi började hade vi ett LÄTT matte prov(det skulle vara ett riktigt prov, men det kändes som repetiton). Es fick alla rätt (12/12) och det fick Jazz också. Efter det hade vi Bild. Vår bildlärare var på möte så vi fick "vara lärare" tills hon kom. På bilden ritar vi ormar, och Es ritar en som hänger ner från ett träd och slingrar sig runt ett kors (som jag "designade") (men jag kom på idén med korset) och Jazz ritar ett ankare som två ormar slingrar sig runt. (hade skit mycket problem med att rita ankaret, ritade om det typ 1000000000000000000000000000 gånger) (det var nog lite fler gånger än så) Sedan hade vi Musik där vi spelade upp låtarna vi hade gjort. Vi och Hanna (http://actingismylife.blogg.se/) gjorde en låt tillsammans av låten "Goodbye my Lover" med James Blunt. Den blev ganska bra. Vi fick VG av läraren! (WOOHOOOOOO!) Sedan hade vi Religion, fast vi hade Samhällskunskap istället. (JAG HATAR SO ÄMNENA!!!!!) (*professor röst* Jag finner SO-ämnena ganska intressanta och ger mig en bra tid att utöka min "otroliga" kunskap inom ritning, och därför följer jag "tyvärr" inte med på lektionerna) ( Du är konstig!) Vi är ganska förvirrade va?....
Det var bara våran , åh så otroliga förmiddag som vanliga nördar och Twilightberoende galningar.
Förresten så tog Leo (http://linnealeo.blogg.se/) med två posters på TayTay! (Taylor Lautner, för er (phsyko-idiotiska skitungar) där ute som inte vet vem denna goding är) Jazz fick en som man ser hans (wonder,wonder,wonderful) ansikte, och Es fick en där man ser hela han (he is Mr.Dreamy) och han är som vanligt underbart vacker.
Sedan har vi, som ni nog har sett, lagt in en "New Moon Countdown" här uppe. 58 DAGAR KVAR!!! AAAAA!!!

Ja, nu finns det inte mycket mer att berätta....
Ikväll blir det "The Mentalist" för Jazz (hoppas att ni också tittar på det, då jag nu försöker få Es att titta på det en gång) och "Friends" för Es (eller så ska jag se "The Mentalist" som Jazz ber mig att se:P)
Sådär, nu ska vi inte dra ut på det längre. Så . slut!


See Ya!



Liten bild på Es, Jazz och Leo när vi är "Professorer":













Och en när Es leker döv, blind, och huvudvärk som Jazz fixat i Photoshop:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar