torsdag 17 september 2009

SKA DE BÖRJA DÖDA OSS NU ELLER!?

Jag börjar liksom freaka ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(TOTALY!!!!!!!!)
Som ni kanske såg i rubriken så; SKA DE BÖRJA DÖDA OSS NU ELLER!?
De har kommit ut fler och fler scener från New Moon, och nu har någon (helt underbar underbar!) person lagt ihop olika delar av de tre trailerna och de andra scenerna till en 6 Minuters lång (SHIT!) Trailer!
Den kommer här;




Visst äger den!!!!! (I'M DYING HERE!!!!!!!)
Världens bästa (bästa bästa bästa bästa bästa bästa) person har gjort denna!
Om jag kände henne/honom skulla jag nog (bokstavligen) falla på knä framför henne/honom och tacka tacka tacka den!
Men nu ska jag snart iväg på dans med Leo!
Föresten så skulle de få hem en katt nu, Toby. Undrar hur det går.....

Got to Go!

See Ya!




PS!!! Här kommer en bild jag tog från New Moon Trailern. tycker den är väldigt väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar