onsdag 14 oktober 2009

Hej!

Nu skäms jag och det borde jag göra! Jag har inte bloggat på jätte länge!

Jag tycker att vår blogg är lite mörk. Jag vill att vi ska fixa lite nytt. Ifall det är någon som har någon ide så får ni gärna dela med er av den:)

I morgon är det torsdag och vi har ingen läxa! Sjukt skönt fast till i dag hade vi ganska mycket. Biologi prov på 10s om bakterier (inte så svårt), en tidningsartikel som vi själva skulle välja och läsa upp för klassen, svenska från s126-144. Text + frågor och sen så hade vi franska från i går till i dag. Vi har en lärarkandidat som ger oss jätte mycket läxor i franska! Tills på fredaghar vi glosor!

ja, ja. nu ska man väl duscha och sedan krypa till sängs kanske.


Här kommer en bild på ballonger! Vet inte varför men jaja:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar