onsdag 7 oktober 2009

Skol......ehm...Bajs!

Hej Allihopa där ute!
Hur mår ni idag då?
Sorry att jag inte har bloggat på (jätte) länge, men jag har haft annat för mig.
Idag är det bara 44 dagar kvar till New Moon (YEEY!!!) har premiär i Sverige. Es, LEo och jag kommer inte att komma in på bion (;_;) men vi får väl se hur det går....

Idag skulle vi ha haft Biologi, men vi hade ett fördjupningsarbete istället för våran lärare var inte där. När vi satt och gjorde arbetet kom en kille förbi bredvid en kompis och han sa , jag citerar, : "Jag var hemma hos min mormor och plockade hästbajs och för det fick jag 400 kronor. Det är ganska kul så länge det är bra väder." (XD)


I söndags, efter tennisen, sov jag över med Hanna (http://actingismylife.blogg.se/) och JoLo. Vi hade skitkul hela kvällen och lade oss vi två. Nästa dag gick vi upp på "gröningen" (en stor gräsmatta en bit upp) och tog massa modellbilder när vi lekte bland löven, när vi satt på stenar, inne i buskarna m.m. Otroligt kul.
Sedan i tisdags var jag med JoLo och Leo (http://linnealeo.blogg.se/) och vi tog också modellbilder fast med min vovve Lucky, på bildäck, vid träd m.m.

Jag hade precis mentorssamtal då jag och min lärare pratade om hur det var i skolan och sånt. Hon sa att jag var väldigt ambitiös (eller hur det stavas) och skrev väldigt bra texter och hon kunde inte vänta till att se var detta kunde föra mig med betygen. Ballt.....


Nä, nu ska jag inte trötta ut er med mitt skitsnack om min dag...Berätta om er istället!
Skriv i kommentarerna hur ni har haft det idag. Skriv också ett munflabb, som tex. "irschmanimoursta" som jag och Es kan säga.



See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar