måndag 14 september 2009

Jag och Leo går på promenad, Es andas tennis och vi skiter i henne


Hej Allihopa!
Nu sitter jag, Jazz, här och skriver igen. Dagen har varit lång och jobbig för mig. Ni vill inte veta varför, men jag berättar ändå!

När jag vaknade hade jag så ont i halsen att jag inte kunde prata. Var otroligt snuvig också, och funderade på att stanna hemma, men som vanligt hindrades jag av mitt skolsamvete.
När jag kom till skolan fick jag information av Es att hon inte skulle följa med till våran dans. Vi blev skitsura på henne, för hon hade ju faktiskt lovat att följa med, och vi började ignorera henne. Så har det gått hela dagen. Nu har vi rast och sedan gympa. Jag ska inte vara med på gympan, ni har nog iiingen aning om varför.....

På håltimmen efter maten gick jag och Leo på en promenad runt hela området. Det tog oss ca 40 minuter, men vi hade kul. Vi pratade om hur beronde Es är av tennis. Hon andas tennis, hon lever tennis (tror tom. att hon bryr sig mer om tennis än Twilight...bara en vild gissning...). Hon vill inte ens missa en enda tennislektion för att komma på våran dans. Hon borde skaffa sig en till sport att gå på. Annars kommer hon att sluta som en beroende narkoman av tennis......

Nä, nu ska jag inte blogga mer. Tänker ignorera Es tills hon lovar att komma till våran dans på Torsdag...


See Ya Everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar