måndag 14 september 2009

Jazz, Jazz, Jazz

Hej alla!

Ja ni kanske redan vet vad jag har gjort i dag tack vare Jazz!

Jag tänkte bara! Vad har det för betydelse ifall jag går på dansen men ändå inte börjar! Jag spelar tennis två gånger i veckan och den mer utmanande träningen är på torsdagar när de har deras dans! Plus denna torsdagen vill jag se MTV movie awards (och du som trodde att jag inte gillade twilight, det är därför jag ska se MTV movie awards). Kommentara gärna vad ni tycker om vår lilla situation!

Vem har rätt coh vem har fel ifall någon har rätt eller fel!



Ha det bra tills vi hörs igen!

3 kommentarer:

  1. det är inte MTV movie awards, det var i mars. Det är MTV video music awards!!!! OCH MAN KAN SE HELA SKITEN PÅ MTV.SE!! PS. DEN ÄR JÄTTEBRA!!! JAG HAR SETT NÄSTAN ALLA!!!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejer!
    Jag håller faktiskt med Jazz :)
    Varför provar du inte bara Es? En enda gång? Sedan kanske de skiter i det.
    Pallar inte att ni ska bråka. Ni är ju två riktigt goa' tjejer!

    Plzz!
    /Annie

    SvaraRadera
  3. Jag kanske ska prova men inte nu! Känner inte för det just nu! //Es

    SvaraRadera