torsdag 24 september 2009

Lite New Moon Snacks....

Hej Alla Twilight älskare där ute!
Ursäkta mig för att jag inte har bloggat så mycket, men jag har läst. Kanske lite för mycket.

Då får jag väl berätta om boken jag läser. Den heter "Genom dina ögon" ("The Host") som är skriven av (wonder, wonder, wonderful) Stephenie Meyer, min favvo författare. Den är 606 sidor lång, men otroligt läsvärd.
Den handlar om "Vandraren" som är en själ som sätts in i Melanie Stryder's kropp. Men Melanie finns kvar där inne, och du börjar leta efter Melanies bror och pojkvän. Jag vet, jag vet. Den låter konstig. Men den är såååå bra! Nästan bättre än Twilight Serien...JAG SA NÄSTAN!!

Jag är inne på en hemsida som heter http://www.twilightguide.com/. Där finns allt möjligt om Twilight. Håller på att titta på lite Fanmade Banners, Art m.m


See Ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar