fredag 25 september 2009

Inte bara Dans på Torsdagar...

Hej alla Människor och Twilight beroende nördar där ute!
Idag har varit en helt vanlig (tråkig) dag i skolan.
Vi började med B-språk, i mitt och Es's fall, Franska. Vår lärare var borta idag, så vi hade lektion själva. Kul....
Sedan hade vi Historia och tittade på en film om "Östi", Ismannen som man hittat i Alperna. Najs.....
Sedan hade vi Engelska, jag jobbade i Tough Stuff som vanligt.
Sedan hade vi Matte. Genomgång i en halvtimme. Kul...
Vi hade ingen gympa idag, då gympaläraren var iväg någonsans som jag inte brydde mig om.

Så jag och Es gick hem. Vi gjorde nästan ingenting.
Sedan började vi ta hennes sjalar och dansa "band-dans" med dem.
Så vi kom på en egen dans till låten "Carry You Home" (lovely, lovely, lovely) av James Blunt. Älskar den låten.
Så nu ska vi lära Leo dansen, så att hon och jag kanske kan visa upp den på Dansuppvisningen. Hoppas att Es nu har fått lite vett i huvudet och kanske följer med på dansträningen....
Förresten så fick vi 16 nya takter, och av dem gick 4 takter otroligt snabbt. Man ska göra åtta rörelser på de fyra takterna. Typ; en-å-två-å-tre-å-fyr.

Nä, nu ska jag kolla på Idol 2009


See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar