lördag 26 september 2009

Ute-dag

Heej ALLA!
I dag har jag och Jazz varit ute hela dagen (nästan)
Som sagt så gjorde vi en dans igår, och idag tränade vi lite på den. Bajs på Leo, för hon är på Öland....hoppas hon har kul.

Jazz ringde Es klockan 10 i morse, men kom först hem till henne vid 11. Fråga inte varför...
Sedan vek vi pappersflygplan, men vi tröttnade på det, för vi är så uttröttbara....eller något sånt där.
Så vi gick ut och kastade Frisbee. Det var ingen vind, så det gick ganska hyfsat bra...tills Es kastade en Frisbee i Jazz's huvud, eller snarare läpp, så att hon tills nu har en fläskläpp. (Sorry 'bout that)
Så vi gick på en promenad och satte oss på ett par gungor och blev helt plötsligt Filosofiska Drömmare som bara...bajsar...

Sedan reste vi oss upp (för våra rumpor blev så platta att det började göra ünt) och gick på ännu en promenad, den här gången till en nybyggd lekplats vid Leo's hus. Vi hade inte sett den klar ännu, men visste att det skulle bli en bil-lekplats. Vi kom dit och märkte att allt var förkrymt, men Jazz var ändå dum nog att försöka prega ner sig i en av "fram-och-tillbaka" bebisgungorna (bilder nedan)

Det var så smått (fick inte med alla dumma kommentarer som vi sagt) vår (o)aldagliga dag....
Just det, vi ska sova över idag hos Jazz....äta "spearibs", majskolvar och lant-grill-chips.

Nu sitter Es här och dampar lite i stolen bredvid (hahahahahahahihhahiahaihaihaiasdhgjsdb)
så jag tror att vi ska sluta.

En fråga som kanske dyker upp i era huvuden är om vi är lite cp-störda. Vi kan med nöje (NOT) tala om att vi inte har någon slags sjukdom alls. Vi bara är som vi är.....Jazz är Jazz och Es är Es...
See Ya!





Lite bilder från våran (o)normala dag med egna kommentarer, J=Jazz, E=Es....











J: Lalalalala........woooooooooooooooooooooooooooops! Jag trillar aaaaaaaaaaaaaaav!
E: Du kommer fastna din lilla skitunge!!!











E: Okejdå! Det är kul!!!! Woho!!!
J: Eyyyyy, din lilla armhåls-svett luktande härm-apa! Bort från min biiiiiiiiiiiiiiiiiiiil !!!!!!












J: Nu provar vi den röda brandbilen...in...ut med benen..upp med dem på stången...aaaj! HJÄLP!
E: Jag sa ju att du skulle fastna!!!!











E: Jag känner mig liten (;_;)
J: Vem gömmer sig i den stora-gigantiska-bil-konen-som-finns-på-lekplatsen?.....ES!!!!












E: Långe Jan-Jazz, Långe Jan-Jazz....jag visste inte att du hade så långa ben...
J: Asså, jag sitter fast här...jag, långa ben...ska du säga din långbenta-giraff-noshörnings-unge!












J: Ser i vad det är?..ett naturligt hjärta. Inte ett sånt som man gör med fingrarna, naturligt....
E: Visst är det fint!!! Mother Nature's Heart<3
J: LÖV-ÄNGEL...Blinka Lilla Stjärna Där....lite vinter inspererat..........arrrgarrrrrraghah!
E: Kan inte du bara vara tyst din babians-baks-hårs-lus och låt oss avsluta inlägget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar